Jan 21, 2009

Demonstrasi



sejak kebelakangan ini kita mendengar banyaknya demonstrasi yang diaadakan bagi mengutuk tindakan kejam Israel terhadap Gaza.. namun begitu,adakah kita turut mengikuti demo tersebut..? tepuk dada,tanya diri sendiri...

baru2 ni alhamdulillah,Allah mengizinkan ana untuk sama2 ikuti demo yang diadakan di UIA Nilai.. terubat jugalah diri ini, Atiqah, kak Farah n kawan kak Farah utk ikuti demo di KLCC dulu.. (sabar ek,tentu ada hikmahnya.. Allah tak melihat hasil pemergian kita ke sana,tetapi Allah melihat sejauh mana usaha yang kita lakukan..) huhu,ana masih ingat lagi perasaan n riya' wajah kami sume ketika ke sana.. hihi,lawak la pulak bila diingat kembali.. last2 pergi Giant je dmana perjalanan yang sepatutnya hanya 3minit menjadi 3 jam..=)

nak dijadikan cerita,ana hanya ingin lampirkan beberapa lampiran gambar ketika demonstrasi di UIA Nilai..:

walaupun ianya tidak segah demo di KLCC atau Shah Alam,namun ianya amat bermakna buat kami semua..alhamdulillah..






sayap kiri perjuangan ISLAM..~


2 comments:

Anonymous said...

salam perjuangan dr konstinantel GOMBAK...Alhamdulillah byk pengisian ana dapt girap dlm blog nih..benarlah yg dikatakan wanita itu sayap perjuangan kami si muslimin.tanpa kalian yang gagah,kami akan tersungkur di perjalanan..we are design to complete each other not to compete each other.terkasima ana pada kata2 almarhum Ibrahim Libya 'perjungan Islam ini benar2 menuntut pengorbanan drpd kita,jk Islam perlukan tenaga,sama2 kita berikan,jk Islam perlukan wang.sama2 kita pertaruhkan,jk Islam mengkehendaki darah sama2 kita korbankan....moga enti dan sahabt terus istiqamah dlm kiblat perjuangan yg telah kita pilih ini..Islam never need us but we as human need da ISlam in order to seek the Mardatillah..


zirah2 la blog ana

jilulsyahid.blogspot.com

Durratul Akhyar said...

salam ukhti..ana tjumpe blog ni ms ronda2 blog sahabat..ble tgk pd pic sayap kiri perjuangan ni..ana nmpk shbt ana..ainul salasiah..kim slm pdnya ek..

moga tsabat dlm perjuangan Islam(^_~)