Sep 12, 2008

rindu

BABA DAN MAMA TERCINTA

hari ni saya rindu bangat pada family,jadi saya pun mengambil inisiatif untuk mengupload gambar mama dan baba kedalam blog..
tanpa mereka, siapalah saya,
tanpa mereka, tiadalah saya..


"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

..............................................................

gambar adik beradik yang lain mana? rasanya x perlu untuk di uploadkan.. nanti famous tak bertempat pulak n x pasal2 saya pula kena marah dengan diorang..huhu.
tapi gambar ni memang lebih dari boleh kot..ustaz kecil Mohd Naim..penyejuk dimata,penawar dihati mama baba dan kami sekeluarga kerana dialah adik kami yang bongsu dan satu2nya anak lelaki dalam family..

1 comment:

Anonymous said...

syira awat hang wat lagu ni...ada?ada?ada saya tany>>>>